The Northlenning!


Vinterferie!!!

Nå er det endelig vinterferie.
Jeg drar til Østfold for å besøke brodern min.
Der skal jeg bruke tiden godt til å slappe av, og bruke minst
mulig penger.
Det som ligger foran meg nå er en 8 timers busstur.

Håper alle fra Sygna får en kjempe fin ferien.
Bruk den godt!!

Etiketter:

2 Responses to “Vinterferie!!!”

  1. # Blogger Stine Elise

    Hei=)
    Kjekt med ferie? Ka bedriver du tida med?
    Eg har fått ein ting for det meste som er norsk. Norsk film, norske serier, norsk film osb. Om du lurte på det=)
    Jaja. Går bra?
    Du skulle blitt med hit denne ferien også!  

  2. # Blogger katarina

    Hei Lena!! Håper du har en konge ferie! Så må du helse Gøran fra meg:) Hadde en konge ferie med deg i fjor, så håper du koser deg minst like mykje! Eg koser meg i olden eg.. bruker lite penger:P Klem <3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.