The Northlenning!


Endelig hjemme!

I dag kom jeg hjem etter en lang reise.
Ankom Sortland kl.1300 der jeg møtte på bestevennina mi.
Senere kom søskenabarne mitt Martha som skulle hilse. vi dro ut for å spise, men så hadde jeg prestert å glemme pengboka mi på doen på
bussterminalen.
Kom hjem i 4- tiden. Tantebarnet mitt Sindre kom for å hente meg på bussen=)
Det var godt å komme hjem igjen til det gode gamle huset igjen.
Ellers så dro jeg til Alsvåg senere på kvelden, overrasket Jorann, var å
så på en fotball- kamp, tantebarnet mitt Nina var kiper.

Så i morgen skal keh møte resten av gjengen. Skal ha en overraskelsesfest
for ei som heter Noomi! Gleder meg kjempe masse!!

God sommer til dere alle sammen!!!

Etiketter:

3 Responses to “Endelig hjemme!”

  1. # Blogger Stine Elise

    kos deg kjempe mykje i ferien! kortid du kjem tilbake til balestrand? må vite kortid eg kan besøke deg og omvendt:) er forresten ferdig med skuleåret no etter eksamen, så no skal eg til bergen ein av dei nærmaste dagane og bruke penger for å feire det.  

  2. # Blogger Torbjørn

    Hallo og takk for sist! Digg at det ikkje kom nokre fulle mannfolk og tok plassane våre:)

    Kos deg vidare i ferien!
    Torbjørn  

  3. # Blogger Lene :)

    Hei lille venn:)

    Kosa du deg heime? Håpa kje du kjeme t å kjede deg alt for masse i sommar!

    No må eg snart begynne å tenke på å pakke ut..:( du aaaana kje kor stappa rommet mitt e:S hehe..men men... ska rydde det ferdi t dokke kjeme på besøk jaffal:P tihi:)
    Det blir bra:D

    Go tur t Balestrand igjen;)

    Glad i dg:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.