The Northlenning!


Avslappet dag!

I dag har det vært en meget rolig dag. Jeg har vært på Stokmarknes for å ta syns- test, å det viser seg at jeg må ha lesebriller, er visst langsynt, så da var det nesten 3000kr rett ut av konto.
Ellers så har mye av ettermiddagen gått til settlers (igjen) og litt soving.
I kveld så dro jeg, Raymond, Gøran og Ingvild opp til mor&far, vi tenkte vi skulle overraske mor med bursdagssang og en mini- bursdagskake, siden
vi ikke er her på 80- års dagen hennes, og det ble meget vellykket.
Nå er resten av gjengen å spiller fotball, mens jeg tenker på å ta kvelden.

Så må jeg forresten nevne at nede ved badebukta vår har vi (av alle levende vesner) en albino- and. Den er helt tam og veldig rar, har aldri sett en slik fugl før, den er hvit med røde øyne og rødt nepp. Verden er full av underlig
skapninger.


mor&far

Etiketter:

1 Responses to “Avslappet dag!”

  1. # Blogger sirBull

    fett! Jeg vil ha sånn and!  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.