The Northlenning!


Østfold- oppholdet!

Dagene her i Østofold (nærmere bestemt Råde) har gått veldig fort. Jeg har blitt mye bedre kjent med Christina som er forlovenden til brodern. Vi har vært å shoppa litt i Moss og snakket mye om prematurer og litt forskjellig sykepleie- relaterte temaer, laget mat, feitet oss opp med et tonn av snop og bare kost oss rett og slett!
I går var jeg en tur i Rakkestad å besøkte familien Bull. Hansi hadde bursdag, så vi var ute på resturant å spiste deilig pizza.Resten av kvelden var vi hjemme, snakket sammen, og spiste nydelig iskake, nam nam! Det var veldig hyggelig å være tilbake igjen!
Ellers har brodern og jeg sett utallige simpsons- episoder, og bare slækka hele veien.
Om en time drar jeg til Volda for å besøke Stine og Torgeir + Morten kommer til å stikke innom.
Gleder meg masse.

Etiketter:

1 Responses to “Østfold- oppholdet!”

  1. # Blogger sirBull

    haha! Fett at du kan bare stikke hjem til oss og besøke familien uten at vi er der da. Det liker vi ;)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.