The Northlenning!


Overraskelsestur til Nordland!

I forige uke bestemte jeg meg for å reise hjem på overraskelsestur til opphavet! Dem eneste som visste at jeg tok turen hjem var søstern hjemme og brodern i USA!!
Ahh- som jeg gledet meg! Jeg elsker å overraske andre! Så på mandag tok jeg flyet oppover og ble henta av svigerbrodern på Sortland.
Hjemme i godstolen satt fadern og ante fred å ingen fare... helt til jeg plutselig sto på døra og sa; "heia pappa"! Det tok sin tid før han fant frem ordene, og det første han sa var; "Ka i all verden? Ka du gjør her, e ikkje du på jobb?" Også fikk jeg jo selvfølgelig en stor klem!
Modern var på jobb da jeg kom hjem- men tantebarnet mitt ville få med seg ansiktsuttrykket hennes og filmet dermed det hele (filmen kan du se lengre nede på siden)! Det var kjempe morro.
Det er skikkelig deilig å være hjemme igjen, til snø, julestemning, god mat og ingen stress!!
Ahh- dette er livet!


0 Responses to “Overraskelsestur til Nordland!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.