The Northlenning!


Oppdatering fra det kalde nord!


Nå er det bare et par dager igjen er hjemme,
liker ikke at tiden går så fort. Mye man skal rekke på kort tid.
Bare for å oppdatere så har jeg i det siste vært på utekonsert,
shoppingtur med modern, hun hadde på seg spanderings- skjorta, og det liker vi;)
Ellers har jeg vært å besøkt min bestemor å bestefar, der så vi på film fra når jeg var en liten jente, hehe, det var hygglig.
Har vært litt sammen med bestekompisen min, prøvde uniformen hans.
Åja... i dag har jeg bare sløva hele dagen, lagde meg jordbærslush med oboy, det var helt himmelsk. Og så var jeg med Jorann, så en film og spiste pizza!!!
Her er bilder fra dagen=)



Etiketter:

3 Responses to “Oppdatering fra det kalde nord!”

  1. # Blogger SiLje

    Hei Lena<3
    Nåå...Så koselig=) Når du fortelle fra hjemmefronten ser eg for meg plassen, folkene og butikkkene og sånnt;) E du tbake i balestrand nå eller? Miss u my friend<3

    Ueldelig gla i deg!!!
    *SoMmeRkLemm fra StavaNgåRr*

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3  

  2. # Blogger katarina

    Hei Lena=) så bra at du koser deg masse!! Nyt tida heime:D gleder meg til å treffe deg igjen min søte venn<3<3 Klem  

  3. # Blogger katarina

    hei Lena.. er du her?:D er du komt til balestrand no? Seff kjem eg på besøk:D huset til Bjørg? det er jo flott då, så bra:) Bedre enn ol sant og visst! No har eg vaska masse i huset i dag.. litt sliten.. og har ikkje så masse å finne på.. Du då? Klem  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.