The Northlenning!


Yesterday and today!

YESTERDAY:
I går hadde jeg en kjempe flott dag! Det første som skjedde var en tennis- økt mellom meg og Masiomo. Man får det ikke mer perfekt enn å starte dagen med en omgang tennis!
Etter det dro jeg hjem for å skifte, jeg hadde nemlig blitt invitert av bestevenninna mi, Jorann, til å være med på å kjøre tube og vannski.
Jeg skal love dere at havet var iskaldt, men jeg var så heldig å fikk låne en våtdrakt, så den tok bort litt av kulden. Vi hadde det kjempegøy og var heldig med været!
Da jeg kom hjem var det rett i dusjen, spise mat også joinet jeg Masimo og Gøran på noen episoder av prison break.

meg på tuben

TODAY:

I dag så har vi feiret pappas 60- års dag som egentlig var den 7 juni. Vi hadde besøk av våre nærmeste i familien, vi fikk servert kjempe god mat, vi så på film av pappa og delte morsomme minner/episoder der han var en vesentlig person!

middagen

pappa, brodern og Stig (svigerbrodern)


Ikke en dag over 60
Veldig glad i deg pappa

Etiketter:

0 Responses to “Yesterday and today!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.