The Northlenning!


Do lære meg snakke norsk?

Jeg er blitt norsklærer!
Kanskje ikke i den forstand, men jeg lærer en burmesisk mann og snakke norsk. Utfordringen er stor, spesielt når jeg selv ikke snakker burmesisk og må forklare han alt på norsk. Men jeg tar utfordringen. Det vil ta tid, men da får vi bare ta tiden til hjelp og smører oss med tålmodighet, for det vil jeg trenge.
Allerede er vi godt i gang, startet i går ettermiddag og har hatt til sammen 5 timer!!

Etiketter:

4 Responses to “Do lære meg snakke norsk?”

  1. # Blogger sirBull

    "Nei. Squat. Snøøøøøsquattjer. Snøøøøøsquattjer!"  

  2. # Anonymous Anonym

    Raymond har hver her, Raymond har lest innholdet og nå har Raymond også lagt igjen en kommentar!  

  3. # Anonymous Anonym

    Raymond har gjort en veldig bra jobb, lillesøstra di er veldig stolt! Long time no see:)  

  4. # Blogger Lene :)

    Skal sei du e komt langt foran meg, eg som liksom skal bli lærar:P hehe.. Men så kult! Du kan lære litt burmesisk tilbake igjen då, og lære meg;) hehe..  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.