The Northlenning!


Nugattireduksjon!

Nå skjer det!
Nugatti- inntaket mitt SKAL reduseres!
På Sygna var det mye enklere, for da fikk vi det bare servert en til to ganger i uka, men her på BiG er det absolutt hver dag, frokost, lunsj (hvis du har det på matpakka) og kveldsmat. Er det rart at inntaket er stort? Også er det så enkelt å smøre på, ta kniven i boksen, derfra på skiven, klin det utover og vips, en nugattiskive. 5 sekunder tar det.
Men nå har Martin (en som har det samme problemet som meg) og jeg inngått en avtale, og den lyder slik:
Ikke noe nugatti i ukedagene, men kan brukes som pålegg i helgene!
Hvis vi ikke klarer å holde denne avtalen, blir det straff som vi ikke helt vet hva er enda. Må bare nevne at dette gjelder også snop.
For å se på den positive siden sparer vi penger og vi blir sunnere å får et mer variert kosthold!
Wish me good luck!

Etiketter:

9 Responses to “Nugattireduksjon!”

  1. # Anonymous Anonym

    å LEnA, jeg er stOLt av deG! FøLEr jeg haDde en nugAttigrEie med deG på syGna:p haha, mengden nugatti ble alltid kommentert:P haha...
    men her hjemme spiser jeg ikke det da, men jeg ønskEr deg jaffal lYkkE til!:) hihi- STAO PAO!  

  2. # Blogger sirBull

    Haha! Velkommen til avrusningslivet. Det er hardt, men fremtiden er vissnok lysere... (ikke det at jeg tror noe på det). Men steikje, du spiser mye nugatti altså! Haha!  

  3. # Anonymous Anonym

    Katrine: Takker, tror jeg trenger d:) jeg og du hadde vel etasjer med nugatti på skiva om jeg ikke tar feil, hehe:p

    SirBull: Avrusninslivet er hardt og nugatti er godt!  

  4. # Blogger Lene :)

    Skal sei du er flink!:) Beundra din sterke vilje;) du i alle fall sette på prøve=) hehe..
    Har du det bra på big elles? Rart at så mange e vekkreist?

    SNART JULEFERIE=)=)=)=)


    <3<3<3<3<3<3<3<3

    ..altså og snart nyttår=)=)=)=)  

  5. # Anonymous Anonym

    jada, lena slår på stortromma nok en gang, hehe:)
    her på BiG går alt bra vettu, er skikkelig julestemning her, og det er bare herlig at di andre er borte syns jeg, nyter d, hehe:) blir bedre kjent med dem andre vettu... kremt kremt:p

    gleder masse til nyttår... og vi må snart snakkes, vi har en del å planglegge:D  

  6. # Anonymous Anonym

    Heei Lena mi=)
    KuLT=) Du er flink!
    Dette er siste dag i Japan..for denne gang. Gleder meg litt til aa komme hjem til dere ogsaa snart=)
    Hvordan gaar det med paamelding til nyttaarsaften. Er flere meldt paa.
    Kjeeempe gla i deg vennen!
    savner deg! klemmer  

  7. # Anonymous Anonym

    gleder meg til å få deg hjem siljemor:) nå skal vi til kr.sand på teater, hehe.. også har jeg fått influensa:( jaja...

    den er 20 påmeldte, einar trakk seg for han hadde ikke råd, også venter jeg på svar fra PK og Dennis!  

  8. # Anonymous Anonym

    Lena, æ har ei utfordring til dæ! Ingen bibel lesning = Ingen Nugatti. Dvs at om du ikke tar deg tid til bibel lesning på morgenkvisten, så blir det heller ingen tid til Nugatti på skiva dennj dagen! Det e som sagt viktigere å mate kristenlivet enn a dæsj brunt gørr på skiva! Ingvild har ingen bibel = ingen sminke og æ har ingen bibel = ingen data! Absolutt å anbefale. Så nu utfordra æ dæ til å si: Ingen bibeltid = Ingen Nugatti. Hilsen, Bror din.  

  9. # Anonymous Anonym

    min kjære bror!
    denne oppfordringa har du allerede sagt til meg, og ja, jeg bruker den, men ikke når d kommer til nugatti, men før jeg skal trene og legge meg! Og ja, d funker FETT:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.