The Northlenning!


Gratulerer med dagen!

Kjære fantastiske broder!
Gratulere så mye med 26 års dagen!
Håper dagen din blir mye bedre enn forventet og behandlet som et bursdagsbarn/mann skal!



Når du leser dette broder, håper jeg på et stor smil om munnen. Jeg har ikke noe bursdags-gave til deg, men jeg liker og mimre og se tilbake på fantastiske minner! Så det har jeg tenkt å gjøre nå, uten å bli for sentimental.
  • Jeg vet ikke om du husker dette, men da vi bodde under samme tak, så hadde du noen rampestreker med meg! Det var en dag jeg lå å sov middagshvil på sofaen, så hadde du kommen og satt deg ved side av meg med en tent fyrstikk, som du, av en eller annen grunn hadde plassert i nærheten av det ene øyet mitt... du vekte meg, og i det jeg lukte opp øynene mine så kom øyenvippene mine på flammen og ja, du satte rett og slett fyr på mine venstre øyenhår.

  • Du brukte å ha mye på besøk før, av dine venner, Siw Airen, Sigve, Piste og alle de der, og jeg ville så gjerne være med dere når dere satt på rommet ditt og snakka, men selvfølgelig da jeg først fikk være med, skulle alt gå på engelsk, og for en liten jente, er ikke det så lett og forstå. Og hvis ikke dere snakket på engelsk, mobbet dere meg med Joakim. Så da brukte jeg mine metoder, nemlig å sladre til pappa, men det var du livredd for. Jeg husker du brukte eggidosis som bestikkelse for å ikke sladre, men vi måtte jo selvfølgelig vente til pappa hadde dratt ut av huset, og du holdt det du lovet!

  • Du var veldig flink til å få meg til å rødde rommet ditt, og selvfølgelig var belønningen eggidosis, som du også fikk godt utbytte av.

  • Så har du hatt tendenser til å kjile meg til jeg ikke har mer krefter til le en gang. Sitte oppå meg og holder meg fast slik at det var umulig for meg å komme meg løs, og fortsatt sitter disse tendensene inne.

  • Etter du flyttet fra hjemme, ble ting etter hvert mye mer kjedeligere. Mamma og pappa var ikke den største underholdningen å jeg hadde ingen og terge mer. Men hver gang du (og Gøran) kom hjem på ferie satt jeg klar ved vinduet og fulgte med på trafikken. Jeg gledet meg så mye til dere skulle komme hjem, for jeg viste at vi kom til å finne på noe morsomt sammen, men det var helt forferdelig da dere skulle dra, for det var så lenge til neste gang.

(her trilla det en tåre gitt...)

  • Så har jeg (og Ida) vært på besøk hos deg i Virginia. Vi hadde 2 fantastiske måneder hos dere. Alt vi fikk oppleve. Det var en helt utrolig tur.

  • Vi har hatt mange gode samtaler der vi har bare tulla med hverandre, snakket om hverdagslige ting, men også emner som er personlige, delt meninger og tanker, og ikke minst gode råd som du har gitt meg. Jeg vet at jeg alltid komme til deg hvis jeg lurer på noe.

(dette er jo ikke selvfølgelig alle minene våre, men de er noen jeg husker best)

Jeg er veldig stolt av deg Raymond, du er et stort forbilde for meg og det vil du alltid være. Håper ikke dette ble for tåre- dryppende for deg, men hva kan jeg si, vi kommer fra den største tåre- dryppende familien.

Veldig glad i deg kjære broder. Gud velsigne deg!

Etiketter:

2 Responses to “Gratulerer med dagen!”

  1. # Blogger Ida :)

    Nesten så jeg gråter jo...!
    Hehe, flink med ordene du jenta mi!

    Gratulerer med dagen RayRay :p

    -Ida :)  

  2. # Blogger Ida :)

    så koselig :D
    Jeg gleder meg utrolig masse til du kommer :D
    Daniel kommer seeeent den 27 desember, så vi får litt tid heeelt alene uten andre sammen :D woohoo!
    Tror daniel gleder seg til å treffe deg!

    Når skulle du til grimstad sa du?? ikke dagen etter håper jeg? du må bli non daga! :D

    vi bare må ta oss en roadtrip i løpet av de dagene du er der!
    Tror jeg skal ta meg en tur innom Mamma Bull i løpet av jula :D  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.