The Northlenning!


Aktive dager!

Dagene går fort her på BiG og mye aktiviter er det hele tiden.
onsdag dro hele BiG- koret til Vigeland (2 timer fra Grimstad) for å ha konsert i kirka. Det kom masse mennesker og hørte på, jeg hadde vitnespyrd og alt ble veldig vellykket.
Torsdag dro Maria, Iver og meg til drottningborg, DTS fra Flekkerøya skulle ha møte der, deriblant Lene og temaet deres var kall. Så traff jeg kompisen min Eivind (barndomsvenn fra nord), vi slo av en prat og han inviterte meg til å se en musikal russen skulle ha som særevne, og det takket jeg ja til. Etterpå stakk Iver og meg til Sondre og Daniel. Silje, Katarina og Bjørg- Kristine var der fra før, og dem hadde lagd eplekaker, en norsk og en russisk versjon. Kjempe godt var det. Vi så på gamle filmer fra sygna, herjet litt og avsluttet med en runde fantasi.
Da har vi kommen til fredag, brukte store deler av dagen til å danse, for jeg har det som valgfag. Dro tilbake til drottningborg for å se musikalen om modernismen, uffatelig bra. Så ble jeg og noen venner invitert inn i leiligheten til typen til Maria, der satt vi å prata og var litt kreative med kopper å slikt (tidsfordriv egenlig). Senere på kvelden ble det arrangert film i auditoriet, Tears of the sun, fantastisk bra film.
Lørdag lå vi bare slækka hele dagen fram til lovsangskvelden og vennefesten, også hadde vi natt- turnering i vollyball og fotball. I dag har jeg og Bjørg- Kristine vasket rommet, og det trengtes, veldig pinlig å få besøk med all den roten vi hadde, alle klærne som hovedsakelig skal ligge i skapet lå mer eller mindre på gulvet... tror jeg trenger å få inn pappa sine ryddeferdigheter og beholde dem i sjakk slik at vi kan unngå en likedan situasjon igjen. Ellers har jeg laga ferdig dansen til Shinekids og har tenkt å bare ta en rolig kveld!


Kirsten Iren og meg i Vigeland
BiG- koret

Hjemme hos Daniel og Sondre


Daniel spiller fantasi

Etiketter:

4 Responses to “Aktive dager!”

  1. # Blogger Ida :)

    Ida savna dæ!!! =(

    Gleder meg masse til du kommer på besøk i desember :D
    Skal bli så herlig å vær med dæ igjæn :P

    Klemmer  

  2. # Anonymous Anonym

    Lena savna dæ å! =(
    Nu har æ bestilit bilettn, sånn at æ kan få nån daga me dæ aleina, d kosta mæ 1700kr en vei, men drit i, den e verdt d:)  

  3. # Blogger Annessmakebit

    så koslig blogg du har lena:) høres ut som BIG er et kjempespennende sted å være!
    lykke til videre med alt:)  

  4. # Blogger Ida :)

    Oi!
    haha, både du og daniel har bestilt dyre billetter skjønner jeg... er jeg så god og uimotståelig altså?? :p

    når kommer du da?? :D  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.