The Northlenning!


Trutmunn- smitten!

Kjære broder!
Jeg kunne ikke unngå å legge ut bilde av deg! Du lager trutmunn- bilde så bra at man skulle nesten tro at dette har du øvd på lenge! Er nok jeg som har smittet deg vil jeg påstå, og det gleder mitt at du enda er i hugget!

Gla i dæ brodern:)




Etiketter:

4 Responses to “Trutmunn- smitten!”

  1. # Blogger Ida og Daniel

    hehehe!
    Uforglemmelig!!! ;)

    Kommer aldri til å glemme det bilde av dere to i universial studio's ;)

    Moro!  

  2. # Anonymous Anonym

    Det bildet tar sæ jo bra ut på sida di. Vart liksom litt futt over dennj nu:-) Tenker du tiltrekker mange besøkende nu ja!  

  3. # Anonymous Anonym

    "Jeg kunne ikke unngå å ikke legge ut bilde av deg!....."

    Lena, kan ikke unngå å se at du ikke har lagt ut bilde av meg. Siden du sier at du ikke har lag ut bilde er det heller ikke noe problem;-)  

  4. # Blogger Lena

    hehe, jeg må vel bare få poengtere mitt sterke tilfelle av dysleksi og har dermed fikset problemet! Bildet fortsetter og eksistere på bloggen:p  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.