The Northlenning!


Because you worth it!

Siden du ikke får noen brev i hylla de eller noe lignende, kan alltids bloggen komme til nytte, på et mye billigere og raskere vis!
Gleder meg ufattlig masse til du kommer hjem, å det er du kanskje klar over etter de samtalene som har foregått via fjesboka! Å ha deg på andre siden av dammen er ganske kjedelig, kan liksom ikke gå over gangen lengre for å se friends med deg eller snytle noe first- price- nudler av deg når jeg er sulten! Men vet du...? Nå er det bare 72 dager til vi sees igjen! For en fantastisk tanke, også for jeg endelig møte nordlenningen din. Blir litt misunlig nå som jeg ikke er den eneste nordlennigen i livet ditt, men må kanskje leve med å dele deg med de andre av oss:p

Vertfall Ida, så er jeg VELDIG GLAD I DEG, og det skal bli gått og få deg tilbake til vårt fedreland igjen!


Miss you honey

(Ingenting er som en god klisje, thats how we like it)


1 Responses to “Because you worth it!”

  1. # Blogger Ida :)

    ÅH! Lena mi!!!!!!! =)

    Nå ble jeg utrolig glad :D
    Du er så utrolig herlig! DU skulle bare visst hvor mye du er savna her =(

    Er bare utrolig trist å ikke se deg hver dag, ha alle de interme herlige momentene våre og bare ha deg i nærheten!

    Av alt jeg gleder meg mest til når det gjelder å komme hjem er det å få se deg oftere igjen :D

    E SÅ UFATTELIG GLAD I DÆ NORDLENDNIGNEN MIN! (ikke si det til daniel, men du er den beste nordlendingen;)

    Mange klemmer fra tøtta di <3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.