The Northlenning!


Aktive dager i Kristiansand!

I forige innlegg skrev jeg at jeg ikke kom til å skrive flere før høstferien, men så viser det seg at jeg har tid til rådighet til å poste en til før jeg kommer hjem!
Helgen har gått i ett, og mye opplevelser har det vært!

På fredag var det vanlig skoledag. I 6 tiden dro Anstein, Siri, Maria og jeg til Kristiansand.
Der gikk vi litt i gå- gaten og spiste "kveldsmat" på peppes pizza. Etter det var det konsert på et bedehus. BiG Gospel- kor med Arnold Børud i spissen hadde konsert og det kom rundt 100 ungdommer. Konserten var ekstremt bra, og det var mye liv blant publikum.

Lørdag. Happy birthday to me! I går fylte jeg 19 år, hadde en knallbra dag.
Da vi kjørte hjem fra konserten var det midtnatt, plutselig ringte telefonen min, det var Bjørg Kristine, så hørte jeg mye sang i bakgrunnen. Hele BiG- koret som kjørte buss sang for meg, en herlig fantastisk gjeng.
Da jeg senere på natta kom inn på oppholdsrommet, var Daniel og Sondre der (+ sygnajentene og noen venninner) med hjemmelagd kake og en presang. For en herlig overraskelse, og kaka smakte kjempegodt!
Lørsdags morning dro jeg til Kristiansand igjen, dere ble det arrangert menighetscup i fotball, så vi brukte store deler av dagen der. I 7- tiden dro alle sammen og spiste på resturant, og jeg fikk bursdagssang og is som ble spandert på huset! På kvelden var det ungdomsgudstjeneste i domkirka. Rundt 1000 ungdommer kom, og vi sang lovsanger, ba for hverandre og fikk oppleve Guds kjærlighet!

Da har vi kommen til søndag. I dag var det tilbake til Kristiansand igjen for å spille videre på fotball- cupen. Mitt lag vant dessverre ikke, men vi hadde det værtfall gøy, å kan heller komme sterkere tilbake neste gang. Etterpå var det rett tilbake til BiG for å pakke, for i morgen tidlig drar alle sammen til Danmark! Det kommer til å bli fantastisk bra, en god mulighet til å bli bedre kjent!

Anstein og meg på peppes

Maria og meg

Maria, Kristine, Bjørg- K og Ragnhild

BiG Gospel- kor

Siri og meg

Is på huset

Etiketter:

1 Responses to “Aktive dager i Kristiansand!”

  1. # Blogger Sondre Johannes Orrestad

    Hei Lena. :)
    Høyrest ut som at du ha hatt da kjekt i da sista!
    Skulle ønska eg kunne ha vore me ;) da e lenge siao eg ha sett deg!

    Og takk for brevet forresten. Eg ha plana om å skriva eit tilbake til deg og senda da før veka e omme, men eg ha hatt da ganske travelt hittil. men du ska fao ;);):)

    veldig gla i deg Lena, me snakkast ;)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.