The Northlenning!


BiG!

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering fra livet på BiG, det er så mye som skjer her at det ikke blir så mye tid til blogging.
Nå har jeg snart vært her i en uke, tiden går veldig fort og vi har det kjempe kjekt.
Bare for å oppsummere kort hva vi har gjort denna uka:
  • Spillt MYE vollyball
  • Sykeltur
  • Møtt Daniel og Sondre
  • Shopping
  • Sene kvelder
  • Kor
  • Bading og badstu
  • Lovsangskveld
  • Undervisning

Skal prøve å være flinkere til å oppdatere og bilder kommer senere!!!

Etiketter:

4 Responses to “BiG!”

  1. # Blogger Lene :)

    Hei vennen:)

    Så bra at du kosar deg, og at det er mange bra folk der:)
    Har tenkt lenge at eg skulle ringe deg no..kanskje du får en tlf i dag:)
    No e det 1 1/2 veke til eg kjem til oslo og ser deg også igjen:) Blir gøy:) For du skal på konserten sant?:)

    Klemmer <3  

  2. # Anonymous Anonym

    Hei Lena!
    Morsomt å følge med deg på bloggen din! Ser ut til at du har det bra....Lykke til videre, du får nok et fantastisk år!!!
    Klem fra Mamma Bull  

  3. # Blogger Lena

    Mamma Bull:
    Jeg har det kjempe kjekt! Var veldig usikker i starten, men nå er alt i skjønneste orden:)
    håper det går bra med dere:)
    Mange klemmer  

  4. # Blogger sirBull

    Konge Lena! Gleder meg til å følge med deg videre! Sikkert deilig å komme seg litt bort fra Tussefaret og :P Hehe  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.