The Northlenning!


Helgen som gikk...

Tiden går så veldig fort, og det er mye som skjer både positivt og negativt.
Jeg for min del har fått opplevd litt av begge 2.

På fredag kom Magnus på besøk. Det var kjempe kjekt å få se han igjen. Han og Sigve kom først å besøkte meg på jobb en snart- tur, det var veldig hyggelig. Når jeg kom hjem fant jeg dem i skogen med luftgevær... skyte små fugler er alltid like morsomt, og ikke minst rompetroll!!
Senere på dagen spiste vi litt taco og hoppa litt på trampolina. Så dro vi for å bade, tror jeg aldri har svømt så mye som vi gjorde den dagen, svømte nesten tvers over vannet og tilbake. Følte meg ganske så sprek ja. Hjemme hadde huset fylt seg med besøk fra Trondhjem, med hele ni personer.
En rask overnatting før de dro videre på sin ferie. På kvelden dro hele ungdoms- gjengen for å spille beachvolly, og det var kjempe kjekt. Etter det kjørte jeg og Sigve, Magnus til esso, der ble han hentet av Herr. Lidal.

Da er vi kommen til lørdag! Dagen for avreise for Sigve sin del. Fallskjærmjeger er det neste.
Var litt tungt å si hade, men vi treffes jo igjen!
Ellers, så dro jeg og Hansi opp til søsteren min, der overnattet vi fram til i dag. Og i dag har Bull- Familien og jeg vært i bursdag til noen 3- meninger av dem på en hytte i Ski, det var veldig koslig. Vi dro på bowling senere på kvelden, der jeg og min bowling- partner kom på andre plass! Så nå sitter jeg på Torgeir sitt rom, klar for filmen Indiana Jones!!!


noen som er klar for militæret

0 Responses to “Helgen som gikk...”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.