The Northlenning!


Rolig dag, Fredrikstad!

I dag har det vært en veldig rolig å herlig dag!
Det har vært stille på jobb, ikke så mye å gjøre, og det har vært veldig greit.
Var ganske forberedt på å jobbe fram til klokken 7 i kveld, det var det jeg gjorde forige mandag, men siden vært ikke har vært på sitt beste, så har det vært veldig lite bestillinger av is, og det passer meg egentlig helt fint;)
I kveld så dro Bull- familien og jeg på resturant i Fredrikstad, en mongolsk resturant.
Der kjøpte vi en buffe. Der kunne vi velge mellom forskjellige salater og kjøtt og skjelldyr som mat, også ble det stekt på en veldig stor wok!
Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig glad i wok, men dette var bon apetitt!
Senere på kvelden vandret vi litt rundt om i Fredrikstad, så da fikk jeg sett meg om og kan skryte på meg at nå har jeg sannlig vært der å!!

3 Responses to “Rolig dag, Fredrikstad!”

  1. # Blogger sirBull

    Yeah! Og steikje så mye rått kjøtt du spiste! *serpåbildet*  

  2. # Anonymous Anonym

    Gratulerer, du er blitt Fredrikstadfrelst du åh;) <3
    Gi en lyd om dere vill på kino eller no da! jobber dager nå, så har tid på kvelden;)  

  3. # Blogger Lena

    Sirbull: Elsker rått kjøtt, blir så glad inni meg:p

    Hanna: Kino er jeg lett med på, så da er det bare å si når og hvor, nevne hvilken film er heller ikke så domt, hehe:p:p  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.