The Northlenning!


On the road again!

Nå begynner et å bli lenge siden jeg har oppdatert, og tenkte at det var kanskje på tide! Nå er jeg kommen tilbake igjen til Rakkestad etter en herlig uke hjemme i Øksnes.
Uka har gått veldig fort, og har fått opplevd en hel del faktisk.
Mandag til fredag har jeg egentlig bare jobbet mye på Diplom- Is. Det har vært min første uke alene på kontoret, og jeg syns deet har gått veldig bra til all forventning.

På onsdag kom jeg og Torgeir i snakk om å kanskje dra til Telemark, Bø i sommerland helgen som var. Vi drøftet ideen med de andre gutta, og vi fant ut at dette hørtes bra ut.
Så på fredags kveld (etter at Sigve var ferdig på jobb) kjørte vi til Larvik. der hadde vi vårt første overnattings- stopp hos et vennepar av familien Bull! Der fikk servert pizza og noen par episoder med Family Guy! Senere på kvelden dro vi inn til byen på en pub. Sønnen til venneparet hadde konsert der og han var utrolig flink!!!

Lørdags morning dro vi videre (etter en herlig frokost) til Bø i sommerland. Vi var ganske så usikre på veien, så derfor fikk vi lov til å låne en GPS hos dem vi overnattet hos.
GPSen viste oss veien ganske bra, helt til den ville ha oss på en grusvei i et boligfelt. Vi hadde ikke peiling på hvor vi var, men vi stolte fult å helt på GPSen. Plutselig begynner bilen å gå litt sakte og vi hørte noe lyder fra understellet av bilen. Vi stoppen med en gang for å skjekke hva dette kunne være. Eksospotta hadde røket. Så da kastet Sigve seg under bilen for å fikse problemet (når man skal i militæret vettu....:p). Så etter en halv time var vi ute på veien igjen!

Sommerland var konge. Vi prøvde det meste som var der (magesuget, mot i brøstet, suffring etc.) , og hadde det kjempe kjekt!
På kvelden kjørte vi til Skien på Oase. Der møtte vi mye kjentesfolk, både fra Sygna og Nordland, ikke værst! Vi joinet møtet på TenOase på kvelden. Det var helt fantastisk. Oase har i år lagt vekt på helbredelse. Vi fikk både se og høre helbredelse. Det var ubeskrivelig. Så mye nærhet av Gud har jeg aldri følt før og det var bare herlig.

På kvelden/natta, rundt om 3- 4.oo prøvde Sigve, Hansi, Torgeir og jeg finne en plass vi kunne overnatte. Etter mye om og men fant vi en parkeringsplass. Der satt vi opp telt der Hansi og Sigve overnattet, mens jeg og Torgeir sov i bilen.

I dag morgest dro jeg og Sigve på gudstjeneste mens de andre lå og sov. Vi sa hadet til kjentfolket og tok turen tilbake.
Helga har vært konge, det syns vertfall jeg!


God frokost


Fikser eksospotta

Tester ut badehetter

Sigve og Torgeir i sommerland


Bedre enn dette får man ikke

Etiketter:

0 Responses to “On the road again!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.