The Northlenning!


En tur til Særp!

Under lunsjen på jobben i dag begynte det plutselig å vibrere i lomma, jeg tok opp telefonen og stusset over et ukjent nummer. Jeg presenterte meg på en hyggelig og snill måte, i tilfelle det var noen VIP- personer som ville ha tak i meg (alltid forberedt:p). Det viste seg at jeg faktisk hadde rett, denne VIP- personen var Hanna! Hun inviterte meg på kino, og siden jeg elsker filmer, så ville jeg lett bli med! Men jeg hadde et problem, og det var transporten. Jeg har jo ikke sertfikat og det gikk ikke busser. Så fikk jeg en ide, Sigve har jo nettopp fått lappen ergo, han kan kjøre!
Jeg fikk både han og Torgeir med meg til Sarpsborg. Klokken halv 7 startet filmen; be kind, rewind. Det var en helt ok film, men kommer nok ikke til å se den flere ganger. Så må jo jeg bare nevne at kino salen var faktisk mindre enn kino salen i Balestrand.. slå den!!!
Etter filmen dro vi til Hanna, der fikk servert brownis ala Hanna, nydelig. Ellers gikk kvelden på snakking og mye tull.





Etiketter:

3 Responses to “En tur til Særp!”

  1. # Anonymous Anonym

    "Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd"..
    ahahahahahahahaha!!!

    jaja
    god sommer, hilsen Alex (alexhoieffs.wordpress.com)  

  2. # Blogger Lena

    Men HAN ble såret for Alex sine overtredelser, og knust for Alex sine misgjerninger. Straffen lå på HAM for at Alex skulle ha fred, og ved HANS sår har Alex fått legedom........" Jesaja 53,5

    Fantastisk:)
    God sommer til deg å:)  

  3. # Blogger katarina

    Lena min venn, gleder meg til å se deg igjen:D berre noken få dager igjen!! du er god!<3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.