The Northlenning!


Dager man lever lenge på!

I går spurte jeg Silje om hun kunne sende meg noen bilder fra når vi var på besøk hos henne, og det gjorde hun! Så da tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen fantastiske minner som er så herlig og se tilbake til!
Så til Silje, tusen takk for åpent- hus- dagene! Det var utrolig koslig! Slike dager lever jeg lenge på!


meg og Silje


feirer overstått bursdag til Torbjørn, Hanne, Katrine og Elin


meg, Einar og Katarina


utsikten fra sola- stranda

(Fotograf: Silje Amland)

Etiketter:

1 Responses to “Dager man lever lenge på!”

  1. # Blogger Lene :)

    Koselig oppdatering du og har fått deg:) virkelig noke å leve lenge på ja:)

    Bagasjen din ja..hm..eg veit;) gå på byn en kveld og finn en riking med bil..han køyre deg sikkert;) hihi.. Lene's gode plan:) No har du vel berre 3 daga igjen du..?!:) heldiggris;) eg har nokken til..men no skal eg først ha fri i 3 dagar!! Weee..feriere litt:D

    Love <3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.