The Northlenning!


Stavanger, Sygnafolk og UL!

Nå er jeg tilbake på plass etter en herlig uke med ferie Stavanger. For å oppsummere i korte trekk:
- Startet ferien hos min kjære venninne Silje, der var vi hele 15 stykker fra kullet vårt samlet. Vi grilla, badet, sola oss, var på shoppi
ng, kino, peppes pizza, gikk turer på sola- stranda og bare  koste oss.

- Fikk møte Lars Magne og Daniel igjen, kjempe koslig.

- Var på UL. Der møtte vi enda flere sygnafolk og ellers kjente ansikter. Spilte mye vollyball, vi  badet, var i kongeparken, det var konserter, møter og seminarer og lite søvn så klart, men det hører til.

Uken gikk veldig fort, og det blir sånn
 når man har det gøy. Nå er det bare under 3 uker igjen til jeg starter i Grimstad, det gleder jeg meg mye til, men først må jeg jobbe litt videre i diplomis.


TAKK FOR EN HERLIG UKE FOLKENS!

Etiketter:

0 Responses to “Stavanger, Sygnafolk og UL!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.