The Northlenning!


Ut i det blå!

Å sitte inne på et kontor og arkivere papirer, mens sola steker fra skyfri himmel og alle andre har fri fra jobb, er vel ikke det jeg liker best. Men så har man disse positive overraskelsene som plutselig kan skje i en hverdag, og det er dem jeg liker! Så på jobb i dag fikk jeg melding fra Berit, og der sto det at i dag skulle vi på båttur. Jeg elsker båtturer! Helt perfekt.
Klokken halv 5 dro Berit, Morten, Hansi, Torbjørn og meg til Sarpsborg for å sette ut båten på bøljan blå også kjørte vi av sted til en fantastisk øy lengre ut på havet. Det er dette jeg kaller livet; Fuglesang, høre bølger plaske inn mot kanten, barfots, sol og varme.
Litt senere ut på dagen var det bading, tube og vannski, og litt mat i magen fikk vi også.
Da klokken nærmet seg 9 pakket vi sammen og dro tilbake. Jeg har hatt en ubeskrivelig dag.


deler av øya vi var på


gutta prøver å fikse tuben klar


Herr og fru Bull

meg

jeg syns dette bilde ble veldig bra

matpause

Hansi gjør seg klar til vannski

Capteinen selv

Drar til Stavanger i morgen kveld, derfor kommer ikke bloggen til å være oppdatert på en god stund, men jeg lover å komme tilbake med et comeback!

Etiketter:

2 Responses to “Ut i det blå!”

  1. # Blogger sirBull

    ...så deilig ut! Skulle ønske jeg var med (selv om jeg også hadde det konge)  

  2. # Anonymous Anonym

    hei! går bra? veit du ka vi har glømt? vi har glømt å skrive det brevet! kom på det her om dagen, og eg trur kanskje vi bør gjør det. hehe. tenkter det var så utruleg irriterande å ikkje få brev av dei andre revysjefane. men sida du er i stavanger nå, så kan eg kanskje bare begynne, eller...?  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.