The Northlenning!


Overnattingsgjester og fotballkamp!

Dagene går så fort når man har noe å gjøre på, og helgen som var gikk som det suste!
På lørdags morning kom søstra og svigerbrodern til Rakkestad med ungene. Denne helgen skulle jeg nemlig være super- tante for barna og ha dem som overnattingsgjester for natta.
Det gikk helt strålende. I 12 tiden dro jeg, ungene, Torgeir, Martin og Carl på Markens Grøde (en stor festival) og bare koste oss. Resten av dagen gikk til trampoline- hopping, barnetv og godterier!

På søndag tok jeg med ungene tilbake igjen til Oslo. Der spiste vi middag. På kvelden kom brodern med dama på besøk. Vi fikk servert skjokoladekake med flytende innhold med is. Herlig!

Idag startet dagen min litt dårlig. Tror jeg brygger litt på influensa, og det er ikke noe særlig, har ikke vært på mitt beste, men håper det går over snart.
Men den har ikke vært i veien for en aldri så liten fotballkamp med nesten 11000 supportere.
Fredrikstad vs Tromsø. Det var en veldig nervepirrende kamp, tapte 2- 0 i andre omgang, men vi kan jo ikke vinne hele tiden heller da. Så var det et menneske som fikk hjertestans under det siste minutte av kampen, ambulansefolkene kom fort og begynte å ta hjertekompresjoner. Må innrømme at jeg syns det var litt små- guffent å se på.
Etter kampen kjørte brodern meg hjem til Tussefaret, og her fikk vi servert gode vaffler ala Berit! Så nå ligger jeg bare i senga å prøver og bli frisk!


på markens grøde


Sara Elise og Andrè

brodern før kampen

fredrikstad vs tromsø

Etiketter:

3 Responses to “Overnattingsgjester og fotballkamp!”

  1. # Blogger Lene :)

    Såg virkelig koselig ut:) Kjekt med litt familie rundt deg kanskje..?!:)

    No skal eg til min kjære mormor og morfar:) blir stas:) Så får eg og sjå mitt nye søskenbarn for første gang:) Nååh:) hehe..

    Love from me <3  

  2. # Anonymous Anonym

    Lena, eg saknar deg òg. kortid er det du flytter søvover?

    Om eg har skrivi nokonting på den regytingen som vi glømte? Nei. hehe. Har tenkt på det ein halv gong. Burde gjort det, menmen.

    Berre ring! Eg er skjeldent i nærleiken av telefonen, men eg ser i allefall at du har ringt, og ringer deg oppatt:)  

  3. # Blogger Lene :)

    Hehe, ja, dokke har en del folk å ta vare på;) hehe..men det e no berre kos:) Du e no i det minste tante du da;) noke eg ikkje e, og sikkert ikkje blir på ei stund:p hehe..

    Ja, du må berre ringe:) Høyrde du hadde prøvd i går, men kom så seint igjen at eg la meg, skal på jobb no;S men eg e heime ganske seint i kevld:) så det e no berre å prøve en gang:D

    Glad i deg vennen min <3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.