The Northlenning!


På flyttefot!

Nå skjer d. Jeg skal flytte til Grimstad for å gå bibelskole for ett år. Gleder meg som en liten unge! Sygna- tidene er over, og smaken på nye utfordringer starter.
I kveld drar jeg til min bror på Tomb, der skal jeg overnatte til å mårra, å så drar Iver og meg (en som også skal starte på BiG) videre til Grimstad, så det blir bra!

Ellers så har sommeren her i Tussefaret 4 gått veldig fort, har fått opplevd en kjempe masse, d har vært en sommer fylt med gode og herlige minner!

Det som gjenstår nå er å pakke ferdig og vaske. Grimstad, here I come!

Til Berit og Morten med familie, tusen takk for at jeg fikk bo her i sommer, det har vært 2 fantastiske måneder!

1 Responses to “På flyttefot!”

  1. # Blogger Martin

    Hei. Hyggelig å følge med på hvordan du har det. Hehe. Bare lurer på hvor du har fått tak i det bilde som er tatt foran inngangen på bibelskolen? Er det fra meg? Deter bare å bruke det:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.