The Northlenning!


Kjekke dager!

I dag er det søndag, det vil si litt tid til overs til å sitte av noen minutter foran dataskjærmen!
Denne helga her har vært full aktiviteter og mye moro.
På fredagskveld arrangerte Team i Veien en huspokal- cup, nemlig Dodgeball! Først fikk vi se filmen slik at vi skulle bli kjent med spillet og reglene, og etterpå fikk vi en halvtime på å gjøre oss klar med kostymer og heiarop. Lagene var internat mot internat som skulle kjempe over en vandre- pokal. Mitt internat, altså 2ern, kom på en andre plass og vant beste heiarop, så vi var veldig fornøyd med det. Så vi feira kvelden med is, brus og snop!
Lørdag hadde vi faktisk skole fra klokken 1100 til 1400. Disse timene var satt av til bønn, der vi ba selv i stillhet, ba i grupper og fikk litt undervisning om hva bønn er og hva bibelen sier om det. Veldig spennende syns jeg.
Senere på dagen ringte Sondre og Daniel og lurte på om vi Sygna- jenter hadde lyst til å komme på grillparty, og selvfølgelig hadde vi det. Fy søren for et fint hus dem har med den hagen, og gutta er veldig flink til å holde orden. Da klokken nærmet seg 2100 dro vi til IMI- huset, der var det trylleshow av en nordlenning faktisk som hadde deltatt på TV2`s norske talenter. Han var utrolig flink, og etterpå var det konsert med Garness.
Da har vi kommen til søndag, altså i dag.. og i dag har jeg fått opplevd Afrika! Det stemmer, vi har vært i dyreparken i dag. Sebra, strust, kamel, apekatter, sjiraffer, løver, tiger, slanger, skildpadder, villsvin, steinbukker and you named it. Det var så mye å se på.
I tillegg til det var vi innom Kardemommeby og Kaptein Sabeltanns rike.
Vi har fått opplevd en hel del å jeg kjenner at kroppen min trenger hvile, og det skal den få.

Katarina, Silje, Bjørg- Kristine

Daniel

Katarina og meg

Alle sammen

Daniel og Sondre utfor huset deres

Alle sammen igjen


Katarina og en sjiraff i bakgrunnen


villsvin og meg


politimester Sebastian

Etiketter:

5 Responses to “Kjekke dager!”

  1. # Blogger Torbjørn

    Det skal vi sjå på! Korti på fredagen kjem dykk? Gleder meg:)  

  2. # Blogger Lene :)

    Nååh..søte bilder <3  

  3. # Blogger Ida :)

    ååååhhh, så koselig!!
    Jeg savner dere alle sammen så masse :'(
    tears in my eyes...
    Men jeg koser meg altså, helt konge..!
    Men gleder meg sykt til å vise dere rundt her når dere kommer på besøk:D
    cause its awsome :D:D:D
    Men jenta mi, pass på deg selv. Your roomie worries you know :P  

  4. # Anonymous Anonym

    Lykke til på BiG da Lena! =P
    Snakkes!  

  5. # Blogger Sondre Johannes Orrestad

    Hei Lena.
    Du, takk for meldingen i jaor, da va kjekt.

    Da virka so du ha da fint, i tillegg til at du fortsatt har kontakt med litt Sygna- folk. Da kan eg seia, at eg so å seia ikkje har. Litt trasigt, men ja, da va vel til å forventa. Eg ha jo vore den av oss alle som på ein måte trakk meg litt vekk frå folket.. men men. Slik e no da.

    Den tryllekunstnaren, va da illusjonisten Ruben Gazki eller? Han kjem til Sogndal neste helg, han ska ha eit show på festivalen her. Recap. (www.recap.no)

    men ja, ta kontakt ;) Gla i deg Lena vennen min :)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.