The Northlenning!


Minnerikt!

Nå er jeg i Oslo og storkoser meg sammen med en sygnagjeng og det skal jeg fortsette med noen dager til!
Jeg kom hit på torsdag, og dagene har gått sinnsykt fort må jeg si. Så her kommer en enkel og grei oppsummering fra dagene:

  • Torsdag: Jeg kom til brodern på kvelden, var med han på et kveldsmøte på Tomb, og avsluttet kvelden med The Simpsons.
  • Fredag: Sto opp klokken 06:00 fordi jeg skulle være med brodern på en lengre trailertur, dvs 12 timer. Etter det dro jeg opp til fjellhaug til Torbjørn, Katarina og Silje, så kom Peder, vi dro på ungdomsmøte på Filadelfia som var knall bra! Katrine kom, vi alle dro på peppes pizza, men ikke nok med det, Torbjørn hadde en hemlighet som han skjulte ganske godt, og hemligheten var ELIN!! Utrolig bra, vi ble flere sygna- folk enn forventet!
  • Lørdag: Shopping! Litt hvertfall. Så var jeg på landslagskamp på Ullevål, Norge vs Island. Ekstremt dårlig kamp, men fikk se mange kjekke kjendiser. På kvelden lagde oss folket gryterett, og for dessert var det brownis med is og filmen Arn, også må jeg ikke glemme Irene Magnussen som kom på overnattingsbesøk.
  • Søndag: Da var vi på kino å så Arn 2, kjempe bra film må jeg si. Vi fulgte Peder til Oslo S for å si hade, like trist som hver gang. Etterpå var det litt mat- shopping på Mac`ern for så å spise den i Frogneparken. Så dro Katrine tilbake til Bergen by, og når vi treffes igjen vet jeg ikke, men lover å komme på besøk!
  • Mandag: O DU STORE SHOPPINGDAG. Yes, vi har shoppa mer enn pengboka egentlig har råd til. Så har jeg vært på overraskelsesbesøk til søstra mi!
I mårra er det Kirk Franklin konsert!


The army suite

Norge vs Island

Silje, Katarina og Katrine

Alle sammen


Meg og Silje

Katrine og jeg fant hver vår mann i frogneparken,
Stein og Steinar

Etiketter:

3 Responses to “Minnerikt!”

  1. # Blogger sirBull

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.  

  2. # Blogger Lena

    Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.  

  3. # Blogger Lene :)

    Så bra:) Ja, håpa at eg ikkje har så ALT for masse opplegg at eg ikkje får møte dokke:P hehe.. Men tru no det skal gå fint:) Blir kjekt å møte dokke <3 Har dessverre ikkje hatt tida å komme no dinna veka, har gått i ett.. Men du..fytti grisen(!), hehe.. Det er SÅÅ fint her i Kr.sand!! Eg skal SÅÅ studere her!!:) hehe.. Var i salem i går..fantasisk bra! Rundt 300 ungdommar..herlig!:) Dit må dokke fere en gang:)

    ...men vi snakkes ja:) hehe..

    Love you Lena;)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.