The Northlenning!


Impulsiv tur!

Dagene går ekstremt fort her på BiG, de er fulle av aktiviteter 24/7 for å nesten være helt ærlig!
I går var vi 4 sygna- jenter på besøk hos gutta nede i Grimstad, dette skjedde ganske så impulsivt må jeg si. Klokken 6 kom Silje inn på rommet mitt, vi snakket om å besøke Daniel og Sondre før ferien, så vi fant ut; hvorfor ikke bare gjøre det nå? Da tok jeg telefonen fatt, ringte Kættis, BK, de slengte seg rundt å kastet fra seg det de hadde i hendene, så ringte jeg etter en sjofør og selvfølgelig Daniel i siste liten som ikke fikk tid til å støvsuge før vi kom!
Vi stoppet med ica for å kjøpe inn kveldsmat til alle sammen, og så gikk vi opp til huset.
Sondre har fått seg jobb på YX å kom ikke tilbake før i halv 10 tiden, så det var litt dumt da.
Som mat ble det servert baguetter med stekt kjøttdeig, smeltet ost, rømme og krydder, det var skikkelig godt og veldig enkelt! Resten av kvelden satt vi bare å pratet sammen og hadde det gøy!

Dette blir det siste innelegget før høstferien, da skal jeg hjem til nord med Kættis på slep!
I helgen er det menighetscup i fotball i Kristiansand, skal overnatte hos Lene, så det blir knall. På mandag drar jeg til Danmark sammen med resten av folket her, så det er veldig mye som skjer for tiden.

Kættis, Silje, BK og Daniel

Silje og Kættis

BK og meg

Noen oppstilte bilder må vi jo ha


Litt overtrøtt kan man si

Grimstad- gjengen

Etiketter:

1 Responses to “Impulsiv tur!”

  1. # Blogger Stine Elise

    ååå, dere er så herlige! sakne dere masse. ser ut som om du koser deg i Grimstad, då, og det er bra:) veit du, eg trur kanskje eg prøver å ringe deg no eg. ja, det gjer eg. vi snakkes:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.