The Northlenning!


Ungdomsmøte!

I kveld har Katarina og jeg vært på ungdomsmøte i frikirka her hjemme!
Det var kjempe trivlig og få hilst på gamle og nye ansikter igjen.
I løpet av kvelden hadde vi forskjellige aktiviteter og konkuranser, vi spiste taco, hadde andakt, så på film med snacks som tilbehør, også hadde vi kors- samling til sist.
Så må jeg bare si at endelig har menigheten fått seg ungdoms- arbeidere. Lenge har jeg bedt om dette til Gud, og lagt forslaget på bordet til elsterådet, og nå har jeg fått mitt bønnesvar, og disse to ungdoms- arbeiderne gjør en fantastisk jobb!

* lek: jentene bli fikset på håret av 2 gutter på kun 2 minutter*

*Katarina og Jorann*

*Jorann og meg*

*mine lekre tantebarn*

*fatastiske mennesker*

0 Responses to “Ungdomsmøte!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.