The Northlenning!


Besøk på BiG!

I helga har vi hatt besøk av Torbjørn, Lene, Anne Karine og Sondre Aa i tillegg til Peder!
Det har vært helt fantastisk! For å oppsummere kort om helgens fasiliteter:
  • Lagde fruktsalat
  • Gikk tur
  • Spilte fantasi
  • Hadde en merkelig bordlek (som egner seg veldig bra for Peder)
  • Var på konsert med Paul Grønseth i misjonskirken
  • Diskobowling
  • Låste oss inn på universitetet kl. 00:30 og lusket i gangene
  • Gudstjeneste
  • Besøkte Aasbø og bestilte pizza fra Dolly Dimpels

Tusen takk for en bra helg folkens!!

Ellers så har jeg startet med exphil, et ganske spennende men omfattende fag, men tror dette kan bli bra! Så har jeg vært på planleggingsmøte i dag nede på IMI- huset. Jeg skal nemlig være danseleder for Shinekids her i Grimstad, og gleder meg til å komme i gang!!






Etiketter:

4 Responses to “Besøk på BiG!”

  1. # Blogger katarina

    Lena! Takk for ei konge helg sjøl!:D Det er så hærlig at du er her med meg sånn at vi kan finne på kjekke ting! Veldig glad i deg!
    <3<3<3<3<3  

  2. # Blogger Ida :)

    Kjenner jeg gleder meg så masse til å komme hjem til dere igjen :D Eller i det minste litt nærmere :D

    Ps, nå ankommer det snart en lang melding på fjesboka :D
    Mye å fortelle deg, kan gi deg en forsmak; Jeg flytter hjem til NOrge i desember, men ikke alene ;D

    Klemmer fra roomie :D  

  3. # Anonymous Anonym

    WHAT???? i desember???
    skal si planene blir endret drastisk her:p  

  4. # Blogger Ida :)

    hehe, artig ;)

    Forresten, du må si fra hva du ønsker deg til jul som er spesielt amerikansk :D hehe :)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.