The Northlenning!


Reklame for Lind Productions

Jeg og min kjære broder, Raymond, har inngått et kompromiss, og det er at vi hvis jeg legger ut filmen som han har redigert fra i sommer på bloggen min, skulle han begynne å legge igjen kommentarer til meg. MEN så har det seg slik at jeg får rett og slett ikke får til å legge ut filmen, har prøvd alle mulige måter, og sitter igjen med et alternativ: Jeg reklamerer for filmen hans istede.

Altså:
I sommer ble det tatt mange flotte bilder av Nordland (evt Øksnes) på sin beste side. Disse bildene har brodern satt sammen til en filmkavalade som gir absoultt de beste inntrykk.
Filmen har en varighet på 3:22 minutter... 3 minutter med vakker natur og herlig musikk som setter prikken over I`en.
Klikk deg inn på linken nedenfor, Grågåsa vil gi deg resten!

http://www.youtube.com/watch?v=yU4m8WR5AL0

Etiketter:

4 Responses to “Reklame for Lind Productions”

  1. # Blogger Elin:)

    Ser ut som du bur på en fantastisk plass, Lena:D

    Vi skal faktisk til Sortland på distriktsbibelskule ei veke i desember:) Då skulle du vore heime!!

    Håpa du har det fint:) Klem<3  

  2. # Anonymous Anonym

    Det e vell på tide at æ legg igjenn en kommentar på bloggen din. E nu inne å sjekka den 1-2 ganger i uka. Bra blogg, spesiellt de siste dagan ;-)2,7 % av views på Grågåsa kommer fra "The Nordlending" Takker! Må fortsette å jobbe nu, lunch tida e over. Ikkje finn på nåkka tull Jesus ikkje ville ha gjort! Hilsen Brodern i Virginia eller ska æ si Lind Production ;-)  

  3. # Blogger Ida :)

    BRA FILM RAYMOND!! ;)

    Håper dåkker har det bra i Virginia =)

    Venter egentlig litt på kommentar på min blogg også, men men...

    Hils masse til Ingvild!  

  4. # Anonymous Anonym

    Vi skal til Sortland den første veka i desember:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.