The Northlenning!


Ecuador- intervju!

Nå er jeg tilbake på BiG etter en 15 timers lang bussreise fra Volda.
Turen i seg selv gikk veldig fort faktisk, skal ikke klage på sovehjertet mitt vertfall!

Så, over til noe helt annet.
Som kanskje noen av dere vet har jeg tenkt ett år som ettåring en eller annen plass i verden. Jeg har både snakka om Boliva og Israel, men har nok lagt dem 2 landa på litt på hylle pga jeg fikk et "tilbud."
For over en måned siden kom jeg i snakk med en som heter Kjetil Vesel Haga som jobber som misjonær i Ecuador via Normisjon. Jeg fortalte han om mitt lille iver om å reise ut, og lurte på om det fantes noen voluntørstillinger som jeg kunne søke på.
Egentlig må jeg være 22 år for å søke på grunn av mer erfaring, MEN Kjetil sa; "Hvis du lærer deg litt grunnleggende spansk, finner 15 faste givere og gir jernet, så er det bare for deg å søke".
Lille meg vettu, ble jo i fyr å flammer. Så vi avtalte at han skulle komme på BiG sammen med en som hadde vært ettåring i Ecuador fra før for å dele erfaringer, og får å snakke om hva det innebærer å være ettåring.
Jeg har også hatt litt spansk- undervisning, men det er ikke så mye å skryte av enda, vanskelig å sette av tid når det er så mye aktiviteter her på BiG.
på fredag, ringte ei dame til meg: Ingunn Skuttlaberg å fortalte meg at neste torsdag kommer hun på BiG for å intervjue meg for å se om jeg rett og slett duger til stillingen, hehe... så da er bare til å krysse fingrene å håpe på det beste!

Å blir det ikke Ecuador... blir det sykepleien eller idrett ett år!

Etiketter:

2 Responses to “Ecuador- intervju!”

  1. # Blogger sirBull

    svaret til alle problemene dine: Coffe break spanish-podcast. Hør når du jogger eller noe. Utrolig lærerikt i hvertfall. Como estas? :P  

  2. # Anonymous Anonym

    hmm... ikke dumt!

    Moy bien;)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.