The Northlenning!


Storbesøk!

Lenge siden oppdatering? Ja, jeg vet... men her kommer vertfall en!
I dag har jeg hatt storbesøk av friske nordnorske ungdommer, og vi har hatt det så morro!
Vi har spilt fantasi med stor engasjement, kanskje for mye, der vi har mimet, ropt, svettet og ledd til vi kjente tarmene vridde seg!Vi har vært "master"kokker og smekket til med taco àla alle sammen og spiste oss stapp mette!
Til dessert lagde Jorann og meg en liten overraskelse, en jordbærsmoothie som ble en slager.
Man må jo også være forberedt på what-to-do-situasjoner, derfor fikk jeg Kathrine til å ta med seg en film; Taken (thriller) som viste seg til å være en ekstremt bra film!
Så nå har alle dratt, og jeg skal opp om 5 timer å jobbe litt for føden. Tror jeg stikker i loppekassa mi! So long people!

Etiketter:

0 Responses to “Storbesøk!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.