The Northlenning!


God Jul!

God jul alle sammen!!

Nå sitter jeg på jobb, en halv time igjen av kvelden og tenker på hvor fantastisk heldig jeg er! Jeg har spist god mat, vært sammen med herlige mennesker, fått pakket opp gaver og virkelig kost meg!

I natt skal jeg overnatte her på jobben siden bussene har bestemt seg for å stoppe litt over lengre tid... men sier ikke neitakk til å sove i ei sykt deilig sykeseng!!

Håper dere har hatt en knallkjekk jul sammen med familie og venner!
Mange juleklemmer fra meg!

1 Responses to “God Jul!”

  1. # Blogger Terje

    God jul jah
    Også må du ha ein fantastisk velsigna julehøytid vidare.
    Du e bra.
    Sitere et langt, men tesvarane bra jule-vers frå Jesaja :)

    6 For et barn er oss født,
    en sønn er oss gitt.
    Herreveldet er lagt på
    hans skulder,
    og hans navn skal være:
    Underfull Rådgiver,
    Veldig Gud,
    Evig Far og Fredsfyrste.
    7 Så skal herreveldet bli
    stort
    og freden være uten ende
    over Davids trone og hans
    kongerike.
    Han skal gjøre det fast
    og holde det oppe
    ved rett og rettferdighet
    fra nå og til evig tid.
    Herren, Allhærs Gud, skal
    gjøre dette
    i sin brennende iver.  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.