The Northlenning!


Back in Baleby...


Vel... som alle vet skal jeg tilbringe ferien min her i Balestrand.

Det er absolutt ikke etter mitt ønske, men må man så må man.

Tjener godt på å være her, så skal ikke klage.

Denne helgen skal jeg passe på huset til Bjørg, å hennes skjønne hund

Lady!

Å belive me, det er mye bedre å bo i lærergata, enn å sitte alene på OL

med 2 kanaler og null internett.

Foreløbig har jeg bare jobbet her, sett på tv, spist, gått tur med Lady,

å har vært på kino som innebar en flau opplevelse...

Skal prøve å holde siden oppdatert så lenge jeg har internett!

Ha en fortsatt god sommer alle sammen.

Kos dere med måte!


Meg og Lady!


Etiketter:

3 Responses to “Back in Baleby...”

  1. # Blogger Stine Elise

    hey! så bra du koser deg.. hehe. (kjempe entusiastisk!! yey:D).
    flau opplevelse? ka innebar det? eg undrast.
    no sit eg då heime, og i motsetning til deg, så koser eg meg ikkje. det er ikkje så veldig mykje å gjer på, og begynner snart å jobbe. berre til å ringe(forresten, mobilen har klikka. seriøst. han er ytterst ustabil..)
    gla i deg!  

  2. # Blogger Lene :)

    Heei:) Vart nygjerrig på ka du ha vore ut for..?!:)
    Reist frå Bjørg no? Trist avskjed me Lady..?:P No sitt eg å lure på å ta meg en liten tur ut på byn..altså skogen..:) d nærmaste eg kjem her omkring..:)
    Kjærleik <3  

  3. # Blogger Torbjørn

    Heisann! Du er ikkje åleine så lenge, Torbjørn kjem jo 6. august :P  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.