The Northlenning!


Juleferie!

Da er det endelig juleferie, og jeg er kommen trygt hjem igjen. Jeg kom på fram på onsdagskveld, og hjemme hadde mordern å fadern tatt julevasken, fått på plass julepynten og lagd hjemmelaget pizza. Bedre enn dette får man ikke!
Ellers så er jeg veldig trøtt om dagene, har ikke sett dagslyset siden onsdag, og det tar skikkelig på. Jeg vet at jeg er nordlenning og greier, men jeg er kommet helt ut av moduset, og prøver så godt jeg kan å holde meg mer eller mindre våken!
I går traff jeg på Kristoffer og Jorann, det var veldig koslig, så satt jeg barnevakt sammen med tantebarnet mitt! Og i dag har det vært juleshopping på Sortland, så nå er jeg stortsett klar for at jula skal ringe inn! Ellers er mitt prosjekt for dagen å overtale fadern til å være med å se filme Max Manus, for den har premiere i dag!

Etiketter:

0 Responses to “Juleferie!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.