The Northlenning!


Ecuador!

I går var jeg på Ecuador- intervjuet, og det fikk veldig fint.
Jeg fortalte om min bakgrunnshistorie, hva jeg likte å gjøre i fritiden min, hvorfor jeg har lyst til å bli voluntør, og litt sånn andre generelle spørsmål.
Ellers snakket vi litt om kultur, hva som er lov å ikke lov, hvordan utenlandske jenter blir betraktet som dronninger og at livet ikke alltid er en dans på roser. Må nok innrømme at jeg ble litt redd... det er mye å ta hensyn til å tenke over. Jeg gikk rett og slett i kultursjokk.
I dag var jeg og Maria (min voluntør- partner) i en ny samtale med Odd- Magnus der vi skulle fortelle hverandre hva som kan være utfordrende med oss som samarbeidspartnere, både positivt og negativt, hvordan vi kommer til å fungere sammen som et team, og hva som kommer til å kreve av oss.
Jobben vår i Ecuador (hvis vi får stillingen og takker ja) vil være å starte opp KRIK (kristen idrettskontakt) for barn og ungdommer og evt. undervise litt i engelsk, og det er jo veldig spennende! Maria og jeg er i en veldig tankeprosess der vi prøver å holde fokuset på hva Gud vil, enn hva vil vil. Så klart dukker det opp 1000 spørsmål i hodene våre som gjør oss litt usikre, så vi får se hva fremtiden vil bringe! Svaret får vi i april.

Ellers i kveld har jeg søkt skoler på samordna opptak, litt forskjellige sykepleieskoler i Bergen og Oslo, og ellers tenker å søke ett år med friluftsliv, men vi får se... det er så mange muligheter, så sliter litt med valget! Men det skal nok bli noe av lille Lena og!

Etiketter:

0 Responses to “Ecuador!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.