The Northlenning!


2010!

Ja, da var vi inne i et nytt å spennende år, og vil ønske deg riktig godt nyttår! Jeg ser at bloggen har samlet en del støv, beklager det, men skal se til å få vasket opp i det hele, å heller smekke til med oppdateringer... vertfall en gang i uka! Det nye året startet med arbeidshelg på sykehjemmet, og homecoming for resten av jentene! Endelig er alle i hus etter en lang jul alene! Ellers har jeg fri denne uken, og er ikke sikker på hva jeg skal ta meg til. Er rett å slett kjedelig å ha fri... har fått spilt litt tennis, vært hos frisøren og shoppet litt tøy, men ellers har rompa mi vært plassert i sofaen! I neste uke begynner jeg på skole! Siden jeg er så usikker på hva jeg vil bli når jeg blir stor, tar jeg opp fag fra vgs slik at jeg står friere til hva jeg kan bli av alle disse valgmulighetene! Jeg gruer meg litt til skolebenken igjen, men tror å håper det skal gå bra! Skal også jobbe i tillegg, så tror jeg har nok å holde på med!! Katrine å meg har forresten meldt oss på nye salsa å swingkurs, både nivå 2 og 3, og gleder oss til det. Merket litt "danseabstinenser" i jula, hehe!!
Det var det jeg kom på i farten vertfall...
Will be back soon!
Livet er bra!

6 Responses to “2010!”

  1. # Anonymous Fra Japan

    Kjekt med oppdatering fra ditt liv, Lena:)
    Visste ikke at du skal på skolebenken igjen. Du må ikke grue deg:) Skal be om at du må komme i studiemodus:)
    Lykke til vennen! Du er i mine tanker<3

    Gud velsigner deg!
    klem klem fra Silje  

  2. # Blogger sirBull

    Typisk deg å skrive om rumpa di da. :P
    Men jeg har stor tro på at du klarer deg et par år til på skole Lena! :D  

  3. # Anonymous Lena

    SIlje: Joda, lena skal på skolebenken igjen... skal bli godt å komme i gang igjen, å prøve å skaffe seg litt venner, hehe :p
    Takk Silje, trenger d! Gud velsigne deg også!

    Torgeir: beklager for at rompa mi kom opp, men av til syns jeg at d er viktg å nevne den, ok? :p
    SKolebenken skal jeg klare med glans- skal bli tidenes nørd ;)  

  4. # Anonymous Maria

    Godt Nytt År, Lena!=D
    jilt å lesa på bloggen din igjen:) savne deg:)  

  5. # Blogger Kjetil Austad Endal

    tjueti!  

  6. # Anonymous Anonym

    veldig interessant, takk  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.