The Northlenning!


God gang!

Dagene går her hjemme, spesielt når man står opp så seint som jeg gjør. Klokken var 3 i dag, før modern kom å banka på døra og lurte på om jeg ville ha middag. Nå er det 5 dager siden sist jeg så dagslyset og merker at jeg er en veldig utvannet nordlenning!
I ettermiddag kom mine kjære tantebarn på besøk. Vi satt rundt bordet å spilte uno og hadde navneleken. Alltid en slager! Så smekket modern til med en kjempe god kveldsmat. Cynthia kom en snartur innom (med julegave til meg, johoo) og det var riktig så koslig! Ellers nyter jeg ferien og gleder meg enormt mye til fredag, for da flyr jeg avsted til Drammen for å besøk Ida! Enjoy!

Etiketter:

3 Responses to “God gang!”

  1. # Blogger Ida :)

    Jeg gleder meg masse til du kommer!!!
    Blir skikkelig kos :D  

  2. # Anonymous Anonym

    Brodern har hvert her, brodern har lest innholdet og brodern er fornøyd!  

  3. # Anonymous Anonym

    du imponerer stadig broder, hehe, dette er slettes ikke værst!  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.