The Northlenning!


London Calling!

Jeg har reisefeber, og den bare stiger å stiger.
I går satt jeg å så på flybiletter, å fy søren så billig det er å reise nå, og det hjelper jo så klart ikke på feberen min.
Maria som satt ved min side, spurte hvorfor jeg så frustrert ut, jeg svarte at flybilettene er billige og jeg vil ut å reise og oppleve et eventyr! Så kom jeg over London, og slik skjedde det!
I dag har vi bestilit biletter til London med hotell i 3 dager for 1000kr! Så etter team- tjenesten på Sygna reiser vi, 8- 11 februar og jeg gleder meg som en liten unge! Herlighet! Elsker å være spontan! Blodpumpa mi er skikkelig glad nå! Ahh, så lykkelig jeg er!

Etiketter:

3 Responses to “London Calling!”

  1. # Anonymous Anonym

    fytti, det er jo kriminelt! så kos Lena! hvor bestilte du?^^ *misunne-så-gæli*! gleeede meg te du komme å<3  

  2. # Anonymous Anonym

    hehe;) jeg bestilt via norwegian:) ufattelig mange billige biletter der, men tilbudene forsvinner i mårra:( gleder meg til å se deg igjen<3  

  3. # Blogger Terje

    Komme til å bli en heftig tur, tenke æg nok.

    en "tourist"-must:
    - sitte på taket av de gamle 3.etasjers bussene, og peke på snodige folk.

    :D  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.