The Northlenning!


We are the champions!

I dag har 1`ern arrangert huspokal- cup og temaet var barneselskap.
Mitt internat (2`ern) kledde seg ut som halvt norsk- halvt mulatt, så vi stinka sukkerkulør hele kvelden, mmhhh....
I starten av turneringen hadde vi potetløp, etter det var det å binde en ballong til foten og prøve å ikke få den sprengt, men heller sprenge andres ved å tråkke på deres ballonger!
Så kom vi til hovedgreia, nemlig fotball i par. 2 å 2 skulle bindes sammen, fot ved fot, å så var det bare å gi bonn gass og prøve å sende sende ballen i mål. Kan vel innrømme at de fleste målene var bare flaks.
Men for å komme til poenget vant mitt lag! Endelig ble pokalen vår!


Marit og Anne jobber iherdig

Sprenge ballonger

Katarina, med en deilig bleie på hode

Anders og meg

Oh yes, we are the champions

Etiketter:

3 Responses to “We are the champions!”

  1. # Blogger Sondre Johannes Orrestad

    Spennande ! Såg kjekt ut. Ha du da bra? :)

    Eg veit eg sa eg skulle ringa deg, men har ikkje funne tid til det i løpet av dagane so ha gått, men lova å ringa deg snart ;)

    Eg ha hatt veldig vondt i magen i da sista, veit ikkje heily kefer, men hugs å be for meg :) gla i deg :)  

  2. # Blogger Torbjørn

    Godt nyttår! Bare bli med, men det haster litt med billetter:P  

  3. # Anonymous Anonym

    Sondre: Ring når du har tid, null stress:) Seff skal jeg be for deg! Glad i deg å!

    Torbjørn: Bare haiker, funker fett d å:p  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.