The Northlenning!


Going home very soon!

Om 2 dager drar jeg hjem med en liten gjeng på slep, dvs David, Bendik, Marit, Maria og Kirsten Iren, og det kommer til å ta av, hehe!
Dette er ikke en kosetur (eller kanskje litt), men linjetur der vi skal delta på ett eller annet kristent arbeid i hjemmekommunen. Min gjeng, Team Vesterålen som jeg kaller det, skal delta på lagsleir. Der skal vi være sammen med ungdommene, ha ansvar for korssamlingene og gudstjenesten og ikke minst paintball, + jeg skal ha et seminar alene om førstehjelp, og det gleder jeg masse til.

Å utenom leiren skal jeg ta med meg gjengen på hundekjøring på fredags morning, og det kommer til å bli konge! Og selvom jeg bare skal være hjemme i 4 dager (såvidt) skal det bli deilig å komme hjem igjen!


Så det som skjer nå her på BiG er linje forberedelser, og nyter sola fra skyfri himmel!

Etiketter:

0 Responses to “Going home very soon!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.