The Northlenning!


Update!

Jadda- da var jeg allerede tilbake med en oppdatering, og kjenner litt på stoltheten min! Friuken min har godt veldig fort og har vært overraskende full med aktiviteter. I helga ble jeg invitert av Lene å Katrine på maskeradeball. Jeg har aldri vært på ball før, så dette var en morsom opplevelse. Var i byen på leketøysbutikken å kjøpte masker og tok på oss de fineste klærne! Det var vel rundt 500-700 studenter der og mye god stemning kan du si! Ellers har jeg vært på Kristian Valenshow sammen med Kristoffer- han hadde en ekstrabilett til overs... "klart at alle skal få"! Tror det er lenge siden jeg har ledd så mye, så det er et show som jeg kan anbefale!!  Annet enn det har swingen startet opp igjen, og Katrine å meg er flittige dansere. Og ikke minst tenniskarrieren min som begynner å ta seg opp igjen halveis for fullt! 
Må jo også nevne nyårets BiG Happening: Katrine og meg skal til EGYPT om 2 uker- en 8 dagers ferie med chill i solen! Vi gleder oss så sykt masse. Det har faktisk ikke gått opp for oss enda at vi skal dra!!! Så ting skjer i Bergen altså, og flott er det!

0 Responses to “Update!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.