The Northlenning!


Gratulerer med dagen!

GRATULERE MED DAGEN KJÆRE
MODER!


Ja moder, tenk, nå er du blitt hele 56 år gamel, og det syns ikke en gang. Kjenner jeg deg rett sitter du og smiler akkurat nå, og da er jobben min fullført!
For deg som ikke kjenner modern så godt, skal jeg fortelle hvilken dame hun er.

  • Modern er den sprekeste damen jeg kjenner. Hun elsker og sykle. Har hun sjansen, tar hun sykkelen fatt og sykler til jobb, eller kanskje rundt Hadseløya, eller så kan hun finne på å kjøre til Lofoten med sykelen bakpå og bare nyte skaperverket. Ja, hun er naturelsker. Hun jogger faktisk rundt fjellet, og det er ikke værst,også bruker hun å gå i mot pappa når han er ferdig på jobb! Å så liker hun utfordringer. Kanskje hun tar en vei som ingen har gått før, og den kan likså godt være bratt, det spiller ingen rolle!

  • Så kan jeg si at hun elsker jobben sin som bibliotikar. Hun gleder seg hver dag til jobb, og for meg er det ganske beundringsverdig. Og da vi hadde badekar hadde hun et daglig "bokbad"!

  • Mors hage! Har du sett den? Den er gigantisk, men all slags blomster. Veldig tidlig, kanskje i februar/mars begynner prikklinga i kjelleren, og når våren er innmars, er hun svart under neglene fordi hun har vært ute å kost seg med plantinga i hagen!

Modern min er ganske spesiell, og vi kan snakke om alt. Også har hun riktig i alt, det slår ikke feil en gang, det er nesten skremmende av og til.
Jeg er veldig glad i deg moder, og gleder meg til å komme hjem. Håper dagen din blir mye bedre enn forventet! Klemmer fra minsten!

Etiketter:

0 Responses to “Gratulerer med dagen!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.