The Northlenning!


Mye godt i vente!



Ja, nå har jeg mye godt i vente, og tror at tiden kommer til å gå ekstremt fort fram til påske! Dette er min langtidsplan framover:

  • 20 januar: Birkelandscup i Vollyball! Det er mange forskjellige folkehøgskoler, videregående og bibelskoler som kommer fra store deler av landet!
  • 23- 25 januar: Skitur/leir til Gautefall! Da blir det slalom på meg!
  • 29 januar: Da er det meninga å besøke Åshild!
  • 30- 01 januar/februar: Besøke Sondre i Sogndal!
  • 02- 07 februar: Team- tjeneste på Sygna!
  • 08- 11 februar: LONDON
  • 20- 22 februar: Bli- kjent- helg!
  • 27- 8 februar/mars: Vinterferie! Besøke brodern i Østfold, og Stine og Torgeir i Volda!
  • 19- 23 mars: Team Vesterålen. En gjeng på 6 stykker skal hjem til meg å ha en liten team- tjeneste!
  • 23- 26 mars: HEMSEDAL! Da blir det slalom, badestamp, snøhule å bare kos!
  • 3- 14 april: Påskeferie! Å så langt har jeg ikke lagt planer!
Det kommer til å bli mange spennende uker framover, og jeg gleder meg!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Etiketter:

2 Responses to “Mye godt i vente!”

  1. # Blogger sirBull

    Fett! Far vi besøk? :D  

  2. # Anonymous Anonym

    Jepp, d er d som er meningen vertfall:)  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.