The Northlenning!


Student!

Det stemmer, Lena har blitt student igjen ved Sonan privatgymnas! Der tar jeg samfunnsfag og sosiologi og sosialantropologi! Skal jeg være ærlig, er det faktisk veldig deilig å være tilbake på skolebenken igjen og gleder meg til de neste timene!! Jeg har bare skole på tirsdager og onsdager, og resten jobber jeg! Idag har jeg jobbet på en svær skole med mange, mange elever. Jeg fikk ansvaret for en elev med spesielle behov. Det var en utfordring for meg, merket fort at tålmodighet er viktig å ha, men det gikk greit og tiden gikk fort, og var egentlig ganske lærerikt! Ellers er det lite som skjer her... Katrine å meg begynte på salsatimer igjen, har lærte oss nye moves å sånn, så nå begynner det å se stilig ut!!  Må jo også nevne den store forurensingen her i Bergen... folk driver å går med munnbind, og kollektivtransporten har det travelt med å være i tide pga det er forbud mot å kjøre privatbiler. I dag var det kaos nede i byen... ekstreme lange busskøer og stappfult med mennesker overalt- jaja, sånn er livet iblant!
 

0 Responses to “Student!”

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.