The Northlenning!


Herlige vårdager!

Våren er i full gang her i Grimstad, og jeg bare nyter hver eneste solstråle jeg klarer å suge til meg, og merker at fregnene popper ut i ansiktet. Ja, et skikkelig vårtegn! I går kveld, helt uventet fikk jeg beskjed fra Daniel at Sigve satt på bussen på vei hitover, og lurte på om vi sygnajenter var på gira på å finne på noe. Så da ble det grillings hos guttene, der jeg, for the first time, var grillmester og fikk kjøttet og pølsene godt stekt! Må bare legge til potetesalat. Det er fortsatt helt himmelsk, og bare tanken av det gjør at jeg smiler fra øre til øre!
I dag kom guttene opp til BiG, og vi spillte vollyball. I tillegg til oss kom det 3 andre ukjente karer som var ekstremt gode, så vi fikk spilt volly med et høyt nivå. Det var kjempe kjekt altså!
Senere på dagen måtte Sondre på jobb, mens vi andre dro til huset hvor Daniel smekket til med aldeles nydelig lasagne! Og etter mye om og men, fikk vi Sigve på bussen. Nå skal jeg å Maria ut i godværet og spille freesbe- golf! Takker for en strålende helg!

(beklager Sigve for at det ikke er noen bilder av deg fra helga...)




Etiketter: ,

1 Responses to “Herlige vårdager!”

  1. # Blogger Elin:)

    Å Lena, du skulle bare visst kor misunnelig eg er på det sommarværet dåkke har!!! Her har vi snø og iskaldt...blir nok vinter ei god stund endå..:/

    Men eg har det fint - her er iallfall masse og lenger lysare enn heime;p

    Klem<3  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.