The Northlenning!


Hos Hanna!

Jeg har det så utrolig gøy hos Hanna!
I går stod vi opp tidlig, kl 0900, og det var hardt siden det er påskeferie, men vi klarte det strålende og gjorde oss klar til søndagsskolen. Søndagsskolen er good old times. Husker mine dager framfor franelografen (om det skrives slik)! Hanna og meg var med som hjelpeledere, og var med ungene og lagde mosaikk- bilder!
Etterpå kom Peder, og vi tok oss en tur til Sverige, nærmere bestem Nordby. Underveis plukka vi opp Jenny, venninna til Hanna som shoppa som en galning, hehe! Nå har vi sikret oss påskesnop for resten av ferien og enda litt til. Hjemme ventet det oss grillmat. Ahh... potetsalat... sier ikke mer! På kvelden spilte vi Risk, kunne ikke spillet før i går, og må bare si at jeg er helt elendig. Ikke så mye taktikk hos meg, bare wild guess og litt sånn... hehe, men det var moro for det! Kvelden ble lang og vi satt å snakka langt utpå natt før Peder fant ut at nå var det på tide å kjøre hjem!
I dag har Hanna og meg vært på shopping i Storbyen, dvs Hanna invisterte og jeg kjøpte det absolutt nødvendige;) På tilbake turen gikk vi en delvis lang tur, og bare tok masse tullebilder å hadde det moro! I kveld skal vi ha skikkelig jentekveld med facemask, film, svenskesnop og hva enn kvelden måtte føre til!

Etiketter:

3 Responses to “Hos Hanna!”

  1. # Blogger Elin:)

    Hei Lena:)
    Koselig med kommentar!!
    Ja det var virkelig ein minnerik tur! Heilt FANTASTISK:D

    Det er alt for lenge sida no ja!! Vi må treffast snart! Veldig dumt at eg ikkje klarar å komme meg til BiG, men eg har verken tid eller råd for øyeblikket...men men...
    Vi er ferdige på Fjellheim 7.juni..
    Så tida går virkelig fort! Reiser vel heim ikkje så lenge etter det tenker eg..:)

    Men vi må prøve å få treffast i sommar eller nåke! Skal du på UL?
    Og du - høyre eg nåke om at du kanskje skal til Bergen på sjukepleien viss det ikkje blir Ecuador? Det hadde jo vore KONGE:)

    Kos deg vidare, og GOD PÅSKE!!

    Klem<3  

  2. # Blogger Elin:)

    Så bra at du skal på UL!! Då får eg jo treft deg der:)

    Kor tid kjem du heim til sommaren då? Kanskje eg kunne tatt turen innom før eg reise heim!?:) Det hadde jo vore koselig!

    Eg har søkt på alle tre høgskulane i Bergen - Haraldsplass, Betanien og den offentlige (HiB):) Men håpar eg kjem inn på Haraldsplass...er liksom der eg har mest lyst å gå:)

    Mange opplevelsar å fordøye i påska ja - det tar litt tid! Er ikkje alt som har gått opp for meg endå, på ein måte:p Men godt å vere heime å slappe av!

    Du må helse masse til alle Sygnafolk, og ellers andre kjentfolk, som du møter i løpet av påska!!

    Klem<3  

  3. # Anonymous Anonym

    For ordens skyld....det heter flanellograf.Så flott, da!
    Berit  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.