The Northlenning!


Innestengt på doen!

Etter den obligatoriske fellesvasken måtte jeg skikkelig på do, så da gjorde jeg det, og det var godt. Men så skulle jeg ut, og det var ikke like lett. Døra ville ikke opp. Jeg trodde det var noen utenfor som tulla litt, så jeg gav det litt tid, fram til jeg innså at låsen hadde gått i vranglås.
Heldigvis var det noen utenfor som skjønnte at jeg hadde problemer med døra. Husmor begynte å sende meg mat under døra, humor! Men vaktmesterne kom til slutt å byttet lås på døra, og jeg var endelig i det fri etter 15 minutters opphold på toalettet. Joda, det var ganske morsomt!

Etiketter:

2 Responses to “Innestengt på doen!”

  1. # Blogger Terje

    Mat under døra =p
    Den er fin ^^,
    Småekkel følelse, though.  

  2. # Blogger sirBull

    Da slo jeg deg med 45 minutter ;) Hehe Har vært innelåst i en time. Det er skikkelig morsomt! Wooo!  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.