The Northlenning!


Iskald pining!

På BiG har vi en badeforening som bader hver mandags morgen kl 0800. Nesten hver gang har dem et tema, slik som; Kle seg ut som oldtidens grekere, disko, gå i skjørt etc... I går kveld kom hovedlederne for foreningen bort til meg og lurte på om jeg ville instruere dem i aerobic mens de var ut i vannet, og selvfølgelig ville jeg det. Litt pining er jo litt morsomt.
Kl. 0800 var alle klare (de var 10 stykker, inkudert husmor) ved stranden, noen innført i tights og noen litt skeptisk til utkledningen. Da alle hadde vasset til lårene starten aerobictreningen. Først startet jeg med sprellmann- hopp som jeg kaller det, og det var jo ikke ille i det hele tatt, MEN så begynte jeg med sittende knebøy, og da ble det en anne dunst i vannet. Jeg kan ikke annet si enn at jeg koste meg der jeg stod å ropte med min "nazi" stemme, fikk dem til å gjøre det de fikk beskjed om, og uttrykkene i ansiktene deres! Ahhh... a lovely time!

Etiketter:

2 Responses to “Iskald pining!”

  1. # Blogger Terje

    :D
    Det var middels+ kaldt  

  2. # Anonymous Lena

    hvis d var middels kaldt hadde dere gutter ikke hylt så mye:p  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.