The Northlenning!


Sommerferie i Nord!

Er kanskje litt surrealistisk å si at sommerferien takes i Nord, siden det er vått å kaldt er oppe, men ferie er det vertfall!
Jeg har ikke vært hjemme siden starten av demseber i fjor- så det var veldig deilig å komme hjem igjen til mors gode kjøttkaker! Denne sommeren her kommer ALLE hjem i anledning bestefars 80års dag, så nå er hele huset fullt!

Her om dagen var brodern og meg med Morten på breiflabbfiske ut på det store havet! Vi dro i 20.00tiden om kvelden og var tilbake i 0900 tiden om morgenen!
Fiskeyrke tror ikke jeg er egnet til- jeg kasta opp gjennom hele båtturen, så det ble ikke bigtime- opplevelesen for meg, men har vertfall vært med og er strålende fornøyd med det!
Legger ut en film fra turen!

2 Responses to “Sommerferie i Nord!”

  1. # Anonymous Jorann

    Førr nån stugge feska :p Haha!:D  

  2. # Anonymous Silje i Japan

    Kjeeeeeeeeempe GØY film, Lena! Eg har ikke sett den før nå! Litt (veldig) treig!
    For en opplevelse! :D  

Legg inn en kommentar


På nett På bloggen

Bibelvers


Herren din Gud er hos deg, en helt som har makt til å frelse. Han gleder og fryder seg over deg og gir deg på ny sin kjærlighet. Han jubler over deg med fryd

Ukas happening


Mandag: Exphil, trening, slappe av Tirsdag: Birkelandscup (vollyball)
Onsdag: What to do, what to do
Torsdag: Aerobic og Musikkcafè Fredag: Leir, Gautefall
Lørdag: Slalom baby, the hole day Søndag:På vei tilbake til BiG






© 2007 The Northlenning! laget av Lena Lind.